wtorek, 29 marca 2011

Fotki Fotki !

hm.
Trochę nad fotkami popracować muszę ,ale jak na pospolitego cyfraka mój fuji całkiem sobie fajnie daje radę - jak na fotki z łapy i bez flesha.
Makro co prawda średnie, ale będzie lepiej :)

Parametry wody:
w 3 cim dni życia akwa
NO3  - 10 
NO2  - 1
GH    - 16 (a jednak)
KH    - 6
pH     - między 6,8 a 7,2

I teraz kto mądry mi powie czemu te "GH" tak wskoczyło? No chyba, że tak ma być...
Poniżej fotki.



W tej chwili obsada roślin to jak myślę jakieś 15% planowej obsady - reszta frunie z Singapuru :]





I troche zabawa z makro.

Jakby tu jacyś znawcy się znaleźli to z chęcia dowiem się jakie roślinki zakupiłem.. Może ktoś nazwy potrafi podać?

Jutro wieczorem oświetlenie powinno dojechać i mam nadzieję ,że w środę będę mógł zaprezentować mój pomysł:)
Następnie prawdopodobnie krewetki , poźniej reszta roślin i na koniec neonki. Bo żadnych w miare efektownych rybek (pod względem koloru i stadności życia) , nie wymagających bóg wie czego nie wymyśliłem.. Jakieś pomysły?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz