piątek, 25 marca 2011

Plany :)

Jak już uporałem się z ustawieniem w mieszkaniu nowego mebla - przyszła pora na fotki:


Co do samych fotek: robiłem je swoim nieco wiekszym cyfrakowym kompaktem - Fuji 9600, ale wiem, że będę musiał popracować nad sposobem robienia dobrych zdjęć już pracującemu akwarium. Ale po to mam siostre fotografa :)


W tej chwili nawet nie mam pojęcia czy oświetlenie działa - tak samo filtr i grzałka.. Niestety na sprawdzenie w najbliższych dniach się nie zanosi gdyż w planach mam co innego. I tak w kolejności , powinno się dziać:
- zakup piasku i żwirku i innych takich i być może ułożenie tego w jakaś sensowną całość (jakąś tam wizje już mam)
- zalanie zbiornika i jakieś wstępne pomiary
- ew poprawki w podłożu i nasadzenie roślin (dziś zamówiłem przez internet, ale nie doczytałem iż do mnie trafia dopiero ok 7 kwietnia)
- zmiana oświetlenia z istniejących 2 świetlówek T5 w sumie 38W na 72W T8 i swietlowke led kolorową - widziałem jak ten gadżecik ładnie wybarwia zawartość akwarium :) . Zresztą pewnie foto relację zamieszczę bo pewnie komuś się przyda. Z moich kilkudniowych poszukiwań wynika ,że najtaniej zestaw do polepszenia oświetlenia ściągnać z polski - są już praktycznie gotowe zestawy , wystarczy parę dziurek w obudowie zrobić.
- rybki! na chwilę obecną w planach jest 10-15 krewetek i ok 20 neonków. Niepewny swych umiejętności postanowiłem na początek zacząć od mało wymagających  rybek - szczególnie ze filtr nie budzi mego zachwytu
- w późniejszym czasie na pewno zmiana filtra na zewnętrzny - ale to pewnie przy okazji reorganizacji szaty roślinnej się odbędzie :)

Postaram się informować na bieżąco!
Ale w sumie, szczerze mówiąc, nie liczyłbym na to :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz