niedziela, 17 kwietnia 2011

Akwarystyka to pożeracz czasu! :P

Znowu coś dłubie po nocach w akwa.
Eheim przybył, trzeba go było zainstalować.. Oczywiście półka na ten kubelek jest 3 mm za niska.. ehh. Do tego ,po podłączeniu filtra w akwarium zrobiła się lekka pralka. Dziś , będąc w pracy, wyskoczyłem do zoologicznego i kupiłem deszczownie juvala - po 2 godzinnych przeróbkach jakimś cudem udało mi się to zamontować i teraz jest o wiele spokojniej. Sobie myślę, że za kilka dni jak coś zamieszka w filtrze i jak go docelowo postawie pod akwarium to uspokoi się jeszcze bardziej. Oby.
Jak narazie wydlubałem dziurę w pokrywie i ułamałem taki dupny patyczek podtrzymujący otwartą pokrywę. Kiedyś sobie zrobie pokrywę w wersji de luxe z pneumatycznym podnoszeniem pokrywy :P
Dobrej nocy!

Aaaa - fotki akwa, już po remoncie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz