piątek, 15 kwietnia 2011

Zakupowe szaleństwa!

W tym roku postanowiłem sobie zrobić wcześniej gwiazdkę. W zasadzie nei tyle ,że wcześniej ile dwa razy. W końcu cięzko pracuje - taka 13 sta pensja powiedzmy:]
Zakupiłem filterek eheim 2213 wraz z mediami i pre filtrem - żeby krewetek mi nie wciągało. Szukałem kilka dni na ebayu, ale uzywki chodziły po 30 funtów. Postanowiłem zaszaleć i kupiłem nówke za 63 funty - już z wszystkim.
Ponadto nową grzałkę musiałem zakupić - bo w starym filtrze grzałka jest wmontowana w obudowe tego kloca (filtra).
Jak już się rozpędziłem to zakupiłem testy wody - kropelkowe i pokram dla krewetek i jakiś cudowny preparat polecany na forum, co to "30 ści dobroczynności na raz mojemu akwa zrobi" - coś jak orgazm wielokrotny hehehe :D
Dziś też zamontowałem nową świetlówke (sylvania glo coś tam) - bo przyszła i mam nadzieje ,że za dwa tygodnie będę miał już wszystko tak jak chciałem mieć.

A jakoś na dniach, jak wyrwe statyw od mojej leniwej siostry, to porobie fotki , albo i ją zmuszę żeby mi lustrem z filtrami jakaś ładną fotke pstryknęła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz