sobota, 23 kwietnia 2011

Nowe nowosci :)

Zacznę od filterka - eheim działa jak należy - jeszcze kilka dni filtry podziałają razem, a później good bye biolife55 :]
W międzyczasie zakupiłem testy kropelkowe, trochę nawozów dla roślinek i chyba ze 2 odmulacze - ale w końcu któryś zadziałał.. Przyszedł też pocztą prefiltr do eheima ale to pudlo w środku akwa - stary filtr zajmuje tyle miejsca ,że na razie zainstalować tego nie mogę. I nowa, dokładna, z wyświetlaczem- grzałka :)
Trochę się naszukałem w mieście nawozów - niestety nie kupiłem tego co na forum mi polecano i trzeba będzie zaszaleć znowu na ebayu :)

Robiłem pomiary wody tymi nowymi testami i nie wyszły super:
ph - 7,5 - 8
KH - 6
GH - 6
No2 - 0 -0,5 mg

Dziś podmieniałem wodę w akwa i dodałem nawóz potasowy i węgiel - według jednego z forumowiczów powinno to załatwić problem z glonami i przy okazji obnirzyć pH.
Pomiary zrobie pojutrze - po 2 dniach stosowania co2 w płynie (firmy Seachem - flourish excel).

Obaczymy :]

Otoski śmigają zdorowo, helenki pożarły już wszystko i głodują, krewetki powoli wyłażą z ukrycia.
Czyli jest ok :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz